Bay Area Parkour

Train Hard - Stay Humble

Pirate
  • Female
  • Carmichael, CA
  • United States
Share on Facebook Share on Facebook Share
  • Blog Posts
  • Discussions
  • Groups (2)
  • Photos
  • Photo Albums
  • Videos

Pirate's Friends

  • RawR`

Pirate's Groups

 

GRRRAWWWRRRGH.

Profile Information

RealLife First Name: (if differing from screenname, otherwise put "same")
Courtney
Time Training:
Brand New
How did you find us?
SFPK link
Can you support the group with transportation? # of seats?
haha, i wish!
About Me:
I train with my local group, the Simian Knights, a.k.a. Sacramento Parkour, we also go to the SFPK monthly jams. I like to wear black A LOT. so if it's 95˚ outside, or it's just realltyhot, and you see that one girl in all black, that would be me.
:)
Other Physical Disciplines:
I've done track for 5 years, I do sprinting and long-distance. I can swim pretty well, and I've been playing water polo for two seasons. Basically I'm an amphibian.

Comment Wall (6 comments)

You need to be a member of Bay Area Parkour to add comments!

Join Bay Area Parkour

At 10:18pm on January 25, 2009, RawR` said…
ill try next weekend

im actually pretty busy now days... with school and winter water polo
At 3:18pm on January 24, 2009, RawR` said…
alright... i have 2 other friends that might wanna come... is there anything going on tommorow?


btw right on with water polo!!!!! i play for granitebay.. its a hella fun sport
At 7:23pm on January 21, 2009, RawR` said…
aight ill see if i can make it lol

how long r they? and where is bella vista highschool? i kno about it but not where
At 6:08pm on January 19, 2009, SafeNSure said…
yeah, that's pretty much it... typical forum administrators have much wider powers (modify threads, move stuff around, view/filter personal messages...)... while Ning is a very hands-off! platform... in addition to what you said I can delete blatantly inappropriate content, but, i.e. I cannot edit it...

No worries... it's only that administrators are famous to go on "forum trips" (case in point: parkour.net shut down, because of personal reasons, after becoming reference point for the world-wide parkour community...), a.s.o.
At 2:24pm on January 19, 2009, SafeNSure said…
hahaha... just the "network creator", community was an existing "real-life" community...
5 soft-approach moderators (basically jobless)
8 organizers ("Council")

Power to the people!!! Lol!...
;)
At 10:58am on January 19, 2009, SafeNSure said…
Welcome Courtney...
No kidding! You've got a great track (and field...lol!) record there... it would be great if you could join one of our all-girls jam sometimes.
I realize it's far, but maybe you could put it together with something else happening in town...

Anyway, signing up with these Ladies will keep you in their loop, or make sure to check in at any others session!

Happy training to you.
:)
 
 
 

Why Donate?

Latest Activity

Eleonore Cowan is now a member of Bay Area Parkour
Feb 17
Winny Winny is now a member of Bay Area Parkour
Jan 23
Faye Yam is now a member of Bay Area Parkour
Dec 6, 2019
Ivan L. is now a member of Bay Area Parkour
Nov 2, 2019
Ian P. is now a member of Bay Area Parkour
Oct 30, 2019
Eric Tran is now a member of Bay Area Parkour
Oct 15, 2019
Profile IconHenry Lee and John Andrew joined Bay Area Parkour
Sep 22, 2019
David B. is now a member of Bay Area Parkour
May 8, 2019

Badge

Loading…

© 2020   Created by SafeNSure.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service